Flere nyheter
Shellsignering_Foto_Svein_Bjornerem_Romsdals_Budstikke.jpg
Fra venstre, Hans-Olav Solli Markeds- og sponsorsjef i Moldejazz, Kitty Eide Kommunikasjonssjef i Norske Shell, Anders Eriksson Festivalsjef i Moldejazz.
Foto: Svein Bjørnerem, Romsdals Budstikke

Moldejazz og Shell forlenger samarbeidet

Tirsdag 4. februar signerte Shell og Moldejazz en ny treårsavtale som gjør Shell til en av festivalens hovedsponsorer ved de tre kommende festivalene 2014-2016.


Det er en innholdsrik avtale som blant annet innebærer at Shell hvert andre år deler ut en pris, jazzstipendet, der prismottakeren kvitterer med en konsert under det påfølgende års festival. Shell har vært med som hovedsponsor siden 2008.
Markeds- og sponsorsjef i Moldejazz, Hans-Olav Solli, er svært fornøyd med at Norske Shell på denne måten signaliserer langsiktighet i sitt samarbeid med Moldejazz og slår fast at denne type støtte fra næringslivet er helt avgjørende for å kunne gjennomføre det kjempeløftet som festivalen er.
Kommunikasjonssjef i Norske Shell, Kitty Eide, sier at Moldejazz representerer en viktig møteplass. - Jazzuka har blitt til en viktig møteplass for de store aktørene i olje- og gassbransjen, og vi har greid å utvikle dette til en sentral arena for samspillet rundt aktivitetene på Ormen Lange og Nyhamna.